Español.

Woensdag heb ik, als enige derdejaars waarschijnlijk, examen Spaans. Schriftelijk. Niet mijn sterkste kant.

Vandaag sta ik wat vroeger op om al wat te kunnen doen, voor ik naar school ga.

Doucheke pakken om wakker te worden.

Boke eten omdat dat zo lekker is.

Theeke zetten omdat er weer suiker in huis is.

En dan loopt het mis: laptopke open om EFFE de feedreader open te zetten. En we zijn vertrokken.

Net zoals Pietel heb ik blijkbaar wat slechte gewoontes. Ook ik heb vaak als eerste werk “de laptop aanzetten” en blijf ’s avonds te lang plakken achter diezelfde laptop, soms zelfs achter de PSP.

Grom.

Ik begin NU met leren.

Nee eerst suiker in m’n thee doen.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

