Geeuw.

Ben ENORM moe.
Maar wel voldaan.

Moe maar voldaan. Dat ben ik.

Gisteren was het dé avond. Triple A, mijn afstudeerproject. Het was een succes maar ik denk dat ik zelden zo moe was als vandaag.

Dank aan de gastspreker die perse vandaag om 10u ’s ochtends moest komen. En excuses voor m’n lack of interest.

Zo moe dat ik de gastspreker zelfs niet hoorde. Zo moe.

Moeheid zorgt voor een onzekere, afhankelijke, lastige Zjos. Not. Good.

Excuses aan de mensen die dit vandaag al hebben ondervonden.

Dank aan de mensen die goede commentaren kwamen geven en de mensen die me live, via sms of het www geluk hebben gewenst.

Dank aan de duimen in monden.

Morgen komt er nog eens seks uit de boxen. Hiiiiihaaaaa.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

