Glad to be at your service Miss Mosquito.

Als mensen waar ik om geef ambetant zijn, word ik ook ambetant. Vooral als de mensen waar ik om geef ambetant zijn op andere mensen waar ik ook om geef, dan voel ik me zo een beetje scheidsrechter ofzo. De persoon die ervoor moet zorgen dat niemand iemand anders in de haren vliegt.

En de warmte doet het bloed alleen maar sneller koken.

 

Verder heeft Mama Mug haar Kindje Mug leren bijten, op mijn armen en rechterbeen en linkerbeen en zelfs linkergroteteen en linkerduim.

 

Dank aan B. die vriendjes met me wil zijn, want hij doet me voor één of andere reden altijd weer glimlachen. Kan niet wachten tot ie zelf een blog begint!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Glad to be at your service Miss Mosquito.”

  1. wai lam Says:

    mopidick!!!!!


Geef een reactie

