Sleep deprivation².

Ja, tot de tweede macht! Misschien zelfs tot de derde macht.

Ben deze week amper thuis geweest en heb zelfs m’n bed minder dan amper gezien.

Dinsdag van een draaiende discobol gaan genieten met een aantal vrienden.

Woensdag preselecties Triple A (mijn afstudeerproject); tot een uur of tien op school gezeten en daarna gaan profiteren van “de Sasha van den Dolce” die drankjes à volonté aanbood voor slechts €7. Bij deze mijn excuses aan alle mensen die mij niet zo tof vonden die avond. Ik vond het echter wel leuk.

Donderdag deed pijn, en vooral de zon dan, maar ik overleefde het. Bij deze mijn excuses (nogmaals) aan K. en S. die me niet zo tof vonden die dag.
Die avond viel ik, op de zetel, in een diepe slaap nog voor Mijn Restaurant begon en werd ik wakker toen de belspelletjes al bezig waren.

Vandaag nog moe. En een beetje rood van de zon, maar maar aan één kant, want ja, ik zit toevallig altijd met dezelfde arm in de zon. Ah en mijn neus ziet ook lekker rood, maar de rest niet want daarvoor is mijn zonnebril te groot.

Genieten van goei muziekskes aan de kaai met S. was ook leuk. Spijtig dat met het mooie weer alle freaks ook buiten komen. B. probeerde me nog te overtuigen af te zakken naar Brasschaat maar ik pas vandaag. Ik weet amper nog hoe m’n zetel zit en hoe m’n kamer eruit ziet.

Ook wil ik stiekem de wereld bedanken voor de opwarming van de aarde. Van mij mag het altijd zo’n weer zijn.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Sleep deprivation².”

  1. B. Says:

    de freaks komen naar buiten !!!!!!!!!!!!


Geef een reactie

