Sleep deprivation.

Ik heb wééral te weinig geslapen. Vanmorgen bij het opstaan dacht ik nog “oh nee dit wordt een zware dag” maar het enige dat zwaar was, was mijn laptop.

A. was gisteren jarig en dat hebben we gevierd op het terras van La Dolce Vita (Stadswaag). Zalig zo lang nog buiten kunnen zitten.

In de projectgroep was de sfeer bijzonder goed vandaag, we waren zelfs een echte groep. Ik had welgeteld 4x de slappe lach vandaag maar hier neertikken waarom ik zo moest lachen is vrij tot zeer nutteloos aangezien de jokes nogal inside waren.

Nuja, ik zou nog dingen kunnen vertellen maar mijn lieve vriendjes B., W. en A. lijken het niet zo tof te vinden dat ik over hen schrijf op m’n blog.

Ah en vergeet “de week van de goeiedag” niet!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “Sleep deprivation.”

  1. B. Says:

    gOEIendAg
    zeggek zelfs zelf iets over zelf en me

    Xx

  2. Kaat Says:

    Inside jokes zijn de fijnste jokes. Je kan ze alleen niet delen met de buitenwereld😦


Geef een reactie

