Nog ff snel.

Effe snel nog bloggen en dan ga ik slapen.
Ik zou al lang aan het slapen moeten zijn, gezien het drukke (lange) weekend ik gehad heb.

Het begon donderdag met Ockxfest, wat een dikke vette bom was! Mooi weer, lekkere pintjes, supergezelschap, goeie hamburgers en vooral geweldige muziek zorgen voor een geslaagde editie. Wederom.
En die 5 uur dat ik achter de toog heb gestaan, waren heus niet erg. 
En die supercoole trui die ik kreeg maakte de regenbui weer goed.
Bekijk de foto’s op de site.

Vrijdag gaan supporteren voor Orange Tea tijdens de halve finale van Microob en daarna met nog steeds vermoeide benen naar huis gefietst.

En toen was er de ’80’s Party in Volkslust. Ook met lekkere pintjes en ohja, PartyBoy. Woepie.

Mooie afsluiter vandaag met een dansoptreden van m’n lief nichtje Lola, spaghetti eten met W. en A. en McFlurry als dessert, onderweg naar de tuin van B., om te genieten van een eerste warme avond.

Subliem.

Vermoeiend = goed, dan weet ge tenminste dat ge leeft.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Nog ff snel.”

  1. wai lam Says:

    partybooooooy!!!


Geef een reactie

