Dalk en hoe alles grappig was vandaag.

Ik heb sowieso al veel plezier met mijn Triple A teamgenoten S. en K.. Er zijn al bijna-pipi-in-de-broek-van-het-lachen-momentjes geweest. Bijna één elke dag, zelfs. Onze andere teamgenoten, vooral V., hebben zich al afgevraagd wat wij “gepakt” hebben. Niets speciaals, hoor. Wij lachen gewoon graag en kunnen dat ook goed als we met z’n drietjes zijn.

Vandaag sloeg de usual onderbroekenlol soms om naar gewoon echte vuile klap, die dan vooral van mij kwam. S. en K. konden er gelukkig nog steeds om lachen. Ik maakte V., nadat die de zoveelste rare blik in mijn richting worp, duidelijk dat ik alles dat dubbelzinnig kan opgepakt worden, dubbelzinnig zal oppakken. Gewoon, omdat ik nu eenmaal zo ben.
Zakken (als in tassen), marktpenetratie en noten worden zo bijzonder grappig.

En vergeet vooral de “at” in een e-mailadres niet te veranderen in een @. Bedankt.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Dalk en hoe alles grappig was vandaag.”

  1. Kaat Says:

    Hahaha, lachen is gezond, nietwaar? Leve de onderbroekenlol.
    Dalk jij al?


Geef een reactie

