God hates fags.

Ik stel me serieuze vragen bij de documentaire van Louis Theroux van vandaag op Canvas.

Het ging over WBC, Westboro Baptist Church. Wikipedia omschrijft WBC als een controversiële Amerikaanse christelijke organisatie.
Als je het mij vraagt is het eerder een bende gekken die zullen evolueren tot één grote hoop inteelt met hun gekke rechtse ideeën.
Maar ja, niemand vraagt mij wat.

Hetgeen me het pissigste maakte, was dat de leden van het WBC van Kansas naar Illinois vlogen om te protesteren tijdens een begrafenis van een soldaat.
Ze protesteerden omdat ze vinden dat soldaten “fags” zijn en God haat “fags”. Logisch, toch?

Nuja, ik keur de oorlog in Irak ook niet goed, maar een beetje respect tegenover de familie van de overleden soldaat mag toch wel. Denk ik dan.

En dan is er natuurlijk nog die andere, zeer diepgaande documentaire. My Super Sweet Sixteen op MTV. Als je je verstand op nul zet is deze redelijk entertaining maar de net-16-jaar-geworden-troela’s die om de haverklap gillen en mensen laten arresteren omdat ze hun verjaardagstaart hebben omgeduwt komen nu stilletjes aan wel m’n oren uit.

ps Voor alle duidelijkheid en zeker vooraleer ik hier de volledige holebi-gemeenschap op m’n dak heb; ik ben God niet, I don’t hate fags. Actually, I kinda love ‘em.

EDIT: sla niet met je GSM tegen je oog aan, dat doet pijn.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “God hates fags.”

  1. Greghoery Says:

    I know you love me!!!

    En ik zou wensen da alle soldaten fags zijn… Kzou het ni zo erg vinden om er eentje te commanderen zenne😛

    En My Super Sweet Sixteen is echt om te gieren! Die trezen komen echt me de stomste ideeën af. En als ge die dan zo ziet afgeven op hun ouders isset al helemaal in orde😛 Enkel A Shot of Love: Tila Tequila is nog beter😛

  2. leslie Says:

    ah heb da ook gezien op canvas (2 keer , was n herhaling peisk)

    zotte mensen
    (ermee lache da iemand anders nr “de hel” zou gaan , jezus zeg ik dan =). )

    @ my sweet 16 : HEY’ALL !!! I’m from texas and I like looking like a barbie


Geef een reactie

