Zucht.

Als ik moe ben, kan ik niet zoveel verdragen van de mensen rond me.
Waarschijnlijk kunnen de mensen rond me dan ook niet zoveel verdragen van mij. En terecht.
Ik kan, als ik moe ben, zelfs niet zoveel verdragen van mezelf.
Als ik moe ben omdat ik wééral te lang voor de tv heb gehangen zonder enig doel, kan ik behoorlijk boos op mezelf worden.

Als ik moe ben omdat ik de dag voordien iets tofs heb gedaan, doe ik nog moeite om toch een beetje genietbaar te zijn.
Vandaag is zo’n dag. Gisteren ben ik naar de persconferentie van Straatlaweit ’08 geweest, deze werd afgesloten door twee bandjes en twee dj’s. Allé, eigenlijk drie dj’s want de tweede set was van het lieftallige duo beluxx&Blokland. Ondertussen genoot ik van de frietjes en het bier, beiden op kost van ’t district. Btw, mooie locatie, het Felixpakhuis, maar wel een tochtgat.

Er werd me opgedragen “een beetje net” gekleed te zijn en ik volg goed instructies op, dus deed ik dat. Daar aangekomen bleek dat de netheid geen noodzaak was en een jeans ook goed gekeurd werd. Spijtig dat wanneer ik het woordje “net” hoor, ik meteen denk aan een rok. Gevolg was dus dat ik letterlijk uit m’n ballerina’s bibberde.
Gelukkig was T. er met zijn trui van Ockxfest, die ik dan mooi ingepikt heb. Voordeel: ik had het weer warm. Nadeel: ik moest de trui aan iedereen showen.

Speciaal voor A. vermeld ik hier nog eventjes dat we eerst W. zijn haar hebben afgeschoren op A’s terras. Oh en dat ik bang was van zijn hond, omdat die bijna even groot is als ik. Oh en dat de PT Cruiser van W’s ouders getakeld werd.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

