Family Ties.

Normaal gezien moet ik zondagen werken.
Vandaag net niet. Net vandaag, wanneer al mijn tantes en nonkels op bezoek komen.

Uitgerekend vandaag niet.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou van mijn familie, maar niet wanneer ze op mijn terrein komen en ik dus niet kan vluchten wanneer ik wil.

Ja, ik zou op m’n kamer kunnen gaan zitten, maar daar is het gewoon niet zo tof om een hele namiddag te zitten. En trouwens, alle rommel die normaal in onze living ligt te liggen is tijdelijk verhuist naar mijn of mijn mama’s kamer. En de deuren zijn DICHT.

99% van de mensen in mijn familie werken of werkten in het onderwijs (voor de lezers die hier geen ervaring mee hebben: mensen die in het onderwijs werken praten LUID), zet die mensen samen en je krijgt letterlijk een kiekenkot.

Mamie heeft 4 zussen en één dame die een vriendin was van mijn oma en bij de familie is gebleven, tel daar de mannen bij op, trek 2 Parijs-Roubaixkijkers af en je krijgt een grand total van 8 lawaaimakers.

Hip Hoi!

Explore posts in the same categories: Uncategorized

2 reacties op “Family Ties.”

  1. TIN Says:

    hela Zjoske,
    1/volledig akkoord met uw statement over de luidruchtigheid van onderwijsmensen (remember: ik vroeg Paul om even van plaats te wisselen om mijn rechter oor wat rust te gunnen…)
    2/rommel camoufleren hoeft niet, dat zijn wij allemaal gewoon
    3/verder vond ik dat je er stralend uitzag
    groeten,
    tin (uw niet-onderwijs tante)


Geef een reactie

