Mjeih.

Niet veel boeiends te vertellen.

Ik zou kunnen vertellen over de shoppingtrip van gisteren. Niet voor kleren en ook niet voor mij. Wel voor Ockxfest en ik ging eigenlijk gewoon mee als gezelschap.
Lijstje: behangerslijm + borstel, ducktape, kolsonbandjes of zo iets – zo van die witte plastieke dingen met een soort lusje eraan waar je dan het andere einde door moet halen, je kan ze wel vaster maar niet losser maken – ik noem dat gewoon “van die witte strips die nimmer los kunne” en 5 goedkope, effen zwarte dassen.
Voor de behangerslijm enzo gingen we naar de Brico, waar we zo ongeveer bijna meteen alles vonden. Voor de dassen gingen we eerst naar de Carrefour maar daar hadden ze alleen dassen met lelijke prints. Tussenstop bij het hotdogkraam van de Carrefour, hmmm. Dubbele worst op een gewoon baguette voor slechts €2! Daarna trokken we naar de JBC, die blijkbaar ’s maandags gesloten is en daarna naar “den Action” waar ze alle prullen hebben, van deodorant tot panty’s, maar geen dassen. Laatste optie: C&A (wat hier thuis staat voor Cheap&Awful), daar hadden ze dus wel 5 effen zwarte dassen, voor €10 ’t stuk. Niet supergoedkoop maar it’ll do.

Ik zou ook kunnen vertellen over het eindproject waar ik tegenwoordig mee bezig ben. Triple A staat voor Antwerp Advertising Awards en is dus – logischerwijze – een awardshow, georganiseerd speciaal om de Antwerpse reclamebureau’s eens in het zonnetje te zetten.
We hebben 32 brieven opgestuurd, maar bitter weinig reactie gehad. Het plan was dus om vandaag iedereen te telefoneren om na te gaan of ze onze post wel ontvangen hadden. Sarah, Kaat en ik zouden dat met de telefoon van de school doen, maar die werkte – nog – niet. We verdeelden de bureau’s die nog niet gereageerd hadden en belden dan maar van thuis uit. Uit mijn lijstje van een 10tal bureau’s zijn er 3 die onze brief niet ontvangen hadden, 2 die ik moet terugbellen, 3 die niet mee willen doen, 1 waarvan de telefoonnummer niet klopt en 1 waarvan mijn telefoon begint te flippen als ik de nummer intoets.
Degenen die onze brief niet ontvingen, heb ik dan maar gemaild… Voor de rest waren de gesprekken best demotiverend eigenlijk.

Of ik zou kunnen vertellen over hoe ik tegenwoordig verdacht weinig eetlust heb, voor mijn doen. Ik heb zelfs tegenwoordig minder goesting om te eten, wat er voordien zeker niet aan ontbrak.

Ah en ik zou ook kunnen vertellen over mijn lieve vriend Nico, ook wel gekend als Orange Tea, die liedjes maakt die ik héél goed vind.
Hij zit nu, zonder het zelf helemaal goed te beseffen, in de halve finale van Microob. Allen daar heen!

Ik zou dus over al die dingen kunnen babbelen, maar zo boeiend is het nu ook weer niet. Niet waar?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Mjeih.”

  1. Kaat Says:

    Hoi Triple A-collega,

    Same scenario hier. Ook twee bureaus die gaan terugbellen (of die ik zal moeten terugbellen :p) en dan nog een paar die het gaan bekijken… Pfff, ik wil iets concreets!!


Geef een reactie

