Late Night MSN.

Gisteren ging ik rustig, effe iets drinken in de Choc (Art=choc in Ekeren, that is).
Fietske op richting Leslie, te vroeg aankomen bij haar en toch te laat aankomen aan de brug waar we met Sofie en Veerle hadden afgesproken. Leslie’s band was plat en hoe meer ze pompte, hoe platter hij werd.

Een avondje Choc bij ons houdt meestal een paar pintjes, een croqueske, wat pickels chips en veel Uno, liefst met zoveel mogelijk gepest van je medespelers.
Deze keer was de avond dus niet veel anders, behalve dat Wart, Andries en Thomas ook gekomen zijn deze keer.
Wart is iemand waar ik zo’n 3 maanden mee in de klas heb gezeten in het eerste jaar. Toen hij nog wel in mijn klas zat, hadden we niet zoveel contact maar toen hij stopte zijn we wel contact blijven houden. Nu, zo’n 3 jaar verder, zijn we dikke dikke vriendjes.
Andries is één van de beste vrienden van Wart. Dit jaar zit ik met hem in de klas, soms. Hij woont “achter mijnen hoek”, wat meestal leidt tot meerijden naar of van feestjes.
Thomas is ook één van de beste vrienden van Wart, hem ken ik gewoon via de twee andere heren.
Alledrie toffe kerels waar ik goed mee kan feesten en babbelen.
Andries was met de auto en aangezien ik, als ik van Ekeren kom, zo’n 40 minuten moet fietsen (waarvan 20 alleen), boodt hij me aan om de fiets in de koffer te zwieren en me af te zetten. Fine by me! Om 3u was ik thuis, om 5u lag ik in mijn bed. “Nog ff snel op MSN” is was duidelijk geen goed plan. Andries was ook nog online en eigenlijk hebben we gewoon onze conversatie van voordien verdergezet.

Vandaag stagerapport gaan afdrukken. Voor één of andere stomme reden bleef mijn inhoudstafel maar verspringen op de PC in het copycentre en klopt de nummering niet meer. Nuja, ik fix dat wel.
Ben ook net mijn FishEye-foto’s van deze zomer in HK gaan afhalen, tof tof.

En nu ben ik moe.
Ontboezemeningen in het midden van de nacht, het is me wat.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Late Night MSN.”

  1. wai lam Says:

    hoe zijn de foto’s? ik wil ze zien!🙂


Geef een reactie

