[Wijvenweek] Wat mannen niet begrijpen.

Ha! Er is zoveel dat mannen niet begrijpen.

Uit de ervaring die ik heb met mannen, kan ik afleiden dat ze het niet snappen dat je gewoon soms boos bent om boos te zijn en dat het enige dat dan helpt een knuffel en wat tedere woordjes zijn…
Of als je de hele dag loopt te mokken en telkens “nee” zegt als hij vraagt of er wat is, dat er dan dus wel degelijk wél iets is…
Of misschien liggen die dingen gewoon aan mij, ben ik zo moeilijk om door te hebben.

Mannen snappen inderdaad niet waarom je zoveel schoenen, zonnebrillen en zakken nodig hebt of waarom duurdere kleren soms gewoon leuker zijn om te dragen dan de goedkopere versies. Ik zou hier heelder prozastukken kunnen neerplanten om te proberen al die zaken uit te leggen maar daar heb ik niet bepaald zin in.
Neem het nu maar aan dat het gewoon zo is dat 25 paar schoenen, 7 zonnebrillen en 35 zakken gewoon tof zijn om te hebben…

En dan nog even een oproep aan de mensen die boven, onder en naast mij wonen: STOP MET BOREN EN KLOPPEN!!! Straks zijn jullie muren er aan.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

