Allemaal anders.

Vandaag gaat Ronny Mosuse op bezoek bij SPIA, de school waar mijn mama les geeft.
Ik begin bij het begin. En dat begin is al wel eventjes geleden, ik kan zelfs niet exact zeggen wanneer we ons eerste contact hadden met de Mosuses, Peeters en Mathyssens…
Mijn papa werkte in het theater en had zo hier en daar wel goede contacten. Toen hij overleed, kwamen The Radios zingen op de begrafenis en Ronny schreef zelfs een liedje over hem. Black Snow heet het. Een paar jaar later maakte Ronny een cd waarmee ik me enorm kon identificeren en ik mailde zelfs eens met hem. Hij kende ons nog.
Nu heeft hij wéér een nieuwe cd waar een liedje op staat waar mijn mama’s leerlingen zich mee kunnen identificeren. Ze zongen het liedje in de klas, de leerlingen waren enthousiast, van het één kwam het ander en over een 5-tal minuutjes zal Ronny verschijnen in de klas. Mamie is een beetje zenuwachtig…
Je kan Ronny’s cd online beluisteren.

Gisteren hadden Ellen, Lennie en ik een afspraak bij de Vlaamse Alzheimer Liga in Turnhout. Daar toegekomen kregen we te horen dat ons contactpersoon daar de afspraak was vergeten. Bijzonder ironisch, nee? Ik vond het alleszinds hilarisch.
Verder zijn mijn dagen bij TGH geteld. Volgende week vrijdag is m’n laatste dag en ik zie er niet naar uit. Maar dat heb ik al gezegd, geloof ik.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment op “Allemaal anders.”

  1. Steph. Says:

    heyhey, heb de winnaars vd Gini wedstrijd gezien, vond het niet zo enorm slecht, dr zat wel wat verleiding in toch?:)
    Maar het kon idd beter😉


Geef een reactie

