Flashing Lights.

Het is 18u27 en eindelijk begint m’n lichaam weer een beetje normaal te doen. Els is m’n beste vriendin, nu toch al wel een tijdje, en ze was dinsdag jarig. Dat moest gevierd worden. We hebben dit volgens de traditie in de Copa Cabana in Waarloos gedaan. Volgens de traditie wil dit ook zeggen dat we niet al teveel non-alcoholische drankjes nuttigen. Bier is de voorkeur maar gisteren werd ons een drankje aangeboden door Siebe, de neef van Els. Iets met Sprite en één of ander likeur waar ik de naam niet van kan onthouden, maar het was lekker.
Goed, een heel uitgebreid verslag ga ik hier niet neerpennen, zo boeiend is het nu ook weer niet. Laat ons zeggen dat het deze keer redelijk fatsoenlijk gebleven is.

Vandaag is the day after en ik ben moe en moeheid doet stomme dingen met mij. Zo wordt ik meestal bijzonder touchy als ik moe ben.Vandaag is het de beurt aan een ander supertof gevoel; iemand missen.
Vele mensen die ik graag zie, zie ik te weinig. Mijn oudere zus bijvoorbeeld en haar kindjes. Ze wonen een half uurtje fietsen van mij vandaan, en toch zie ik ze véél te weinig. Nog veel meer mis ik de mensen die verder weg zijn dan een half uurtje. Mijn beste vriend, Wart, zit al een tijdje in Frankrijk, in één of ander ski-oord. Hij wilde eventjes weg uit België en er werd hem een job aangeboden in de plaatselijke Yeti-bar, dus greep hij die kans en nog geen 2 dagen later was hij al weg. Dan is er ook nog Wim, die ik eigenlijk liever Bellemans of Opperhobbit noem. Hij zit sinds begin dit jaar in Ecuador op Erasmus. Ik ken hem helemaal niet zo lang maar toch mis ik het om met hem te babbelen. Steph is van plan na dit schooljaar drie maanden weg te gaan, vrijwilligerswerk in Zuid-Amerika.

Soms vraag ik me af wat er met mij moet, hier in België, als iedereen weggaat.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

