iZjos.

Vanmorgen opgestaan met “I’m fucking Matt Damon” nog steeds in m’n hoofd. Netjes…

Aangekomen op TGH meteen begonnen met organisaties zoeken/bellen voor DS Solidariteitsprijs. By the way, if I have to type that word one more time I’ll scream, m’n vingers beginnen stilaan te protesteren als ik het woord moet typen dus verzin ik stilletjes aan hier een daar een andere benaming. Mijn eerste alternatief was “tietiradilos”. Gewoon hetzelfde woord maar achterstevoren.
Nog een aantal toffe organisaties zijn geïnteresseerd en de Vlaamse Liga tegen Kanker heeft ondertussen zelfs al bevestigd.
Ik heb ook de Vlaamse Alzheimer Liga gecontacteerd, het was nu wel nog redelijk vroeg op de dag maar ik denk toch dat de vrouw aan de andere kant van de lijn zelf ook Alzheimer had ofzo, ze kwam me nogal verward over. Zo vroeg ze me per mail wat meer details te sturen, toen ik haar een adres vroeg, gaf ze me een straatadres en toen ik haar zei dat ik een e-mailadres bedoelde zei ze “vlaamsealzheimerliga punt be” Nee, dat is ook geen e-mailadres, maar goed. Ik heb het dan maar zelf opgezocht.
Zit Stil is ook zeker geïnteresseerd en volgende week donderdag gaan we op bezoek bij Moeders voor Moeders. Wat zijn we toch nobele mensen, hé.
Erg speciaal nieuws allemaal? Nee, maar ik ben toch redelijk trots op mijn succesje.

Ah en het mailtje van Steph met de toffe melding dat er een Havaianaswinkel gaat openen in Brussel, kwam totaal onverwacht. BUT IT MADE MY DAY. Binnenkort zie je yours truely en haar mamie als twee gekken rondlopen in Brussel met 25 paar “sletse” in hun handen.

Explore posts in the same categories: Uncategorized

4 reacties op “iZjos.”

  1. Steph. Says:

    “Ah en het mailtje van Steph met de toffe melding dat er een Havaianaswinkel gaat openen in Brussel, kwam totaal onverwacht. BUT IT MADE MY DAY.”

    Always there to make your day hun😉
    Kwil die winkel anders ook wel eens zien, jullie mogen mij meenemen en ik beloof uw mama nooit meer commentaar te geven want na de vorige keer moet ik mijn imago toch wat upboosten me dunkt😉

    Gegroet !

    Steph the great.

  2. zjoske Says:

    in de paasvakantie gaan we wss nen dag nr brussel, van mij moogde mee, i’ll ask mommy mr da zal wel okee zijn🙂

  3. Steph. Says:

    JOEPIE.
    Ik zou zeggen, uw mama mag ook met ons mee naar de zee, ma ik denk dat da een beetje vreemd zou zijn dan? :p

  4. Kwakster Says:

    Damn nen ” Havaianaswinkel”,leer hier dirrect al wat bij :p.
    Time to impress some people with it🙂,nu nog zo’n sletse zien te fiksen,maar vrees dat ze die in maat over-zet-boot niet maken.
    Alhoewel,die drijven toch?niet?
    Liga tegen kanker get’s my vote ff compleet ter zijde.
    Ook ben ik compleet nieuw in het blog gebeuren dus weet stiekem ni of het gepast is om hier den boel vol te kladden.
    greetz Kwak (aka tom en zoveel andere bijnamen :p )


Geef een reactie

