1e post

Wauw, Zjos in Blogland, soon we’ll see pigs fly or hell freeze over.. =)
‘k Heb de laatste 2 weken zoveel boeiende blogs ontdekt dat ‘k dacht “heeey dat wil ik ook..”, so here I am.. Ik heb geen idee of ik hier regelmatig iets zal posten en of iemand mijn krabbels zal lezen maar ik ga proberen het hier up-to-date te houden.

Momenteel ben ik bezig met mijn stage. Ik zit, vandaag precies 2 weken, op de zolderverdieping van theguesthouse. Een reclamebureau in hartje Antwerpen dat een spin-off is van het wereldwijde McCann-Erickson, best intimiderend.
Hun grootste klant is Opel maar ze hebben in het verleden ook al gewerkt met Gemey, American Airlines, L’Oreal, etc. Sinds kort hebben ze ook BonBon Napoleon binnengehaald.
Ik heb de laatste 2 weken niet bijzonder veel moeten doen maar mijn interesse voor reclame is alleen nog maar vergroot, ik weet nu zeker dat dit hetgeen is dat ik wil doen in mijn dagelijkse leven.
Vanmiddag ga ik mee met Marko naar een shooting voor spotjes die op Kanaal2 zullen spelen. Best spannend..

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Geef een reactie

